Možnosti dopravy a termín dodání zboží

Kdy můžu očekávat svůj balíček?

Jak všichni známe, obzvláště my ženy, pokud se nám něco líbí, s netrpělivostí očekáváme, kdy nám toto zboží dorazí.

U produktů, které jsou skladem odesíláme balíček nejpozději druhý pracovní den ode dne přijetí/zaplacení Vaší objednávky.

U produktů, které skladem nemáme a musíme je objednat u dodavatele, Vám zboží dorazí nejpozději do 14 dnů od přijetí/zaplacení Vaší objednávky.

Zboží je označeno ,,Na objednávku".

 

V okamžiku, kdy předáme balíček dopravci, zasíláme e-mail o tom, že je Váš balíček na cestě. Můžete se začít pomalu těšit! Pokud se Vám nechce nebo nemůžete čekat na kurýra, máte možnost si zvolit dopravu na výdejní místo Zásilkovny.

Pokud budete raději, když Vám balíček kurýr doveze až domů, Zásilkovna nebo PPL Vám jej doručí na Vámi určené místo.

Stačí si pouze vybrat, která varianta Vám bude vyhovovat nejvíce.

 

Jednotlivé možnosti dopravy tedy jsou:

 

Zásilkovna

 

  1. Doručení na výdejní místo: 65 Kč

  2. Doručení na adresu zákazníka: 99 Kč 

 

Na výběr máte přibližně 4000 výdejních míst, na kterých si můžete Váš balíček vyzvednout. Nebo si můžete nechat zaslat balíček přímo na Vámi zvolenou adresu.

Zásilkovnu si můžete zvolit při platbě platební bránou GoPay, online platební kartou, převodem nebo na dobírku. Až Váš balíček předáme Zásilkovně, na e-mail Vám dorazí číslo zásilky a vy ji můžete sledovat.

V den doručení balíčku Vám přijde SMS s heslem, které nahlásíte při vyzvednutí.

 

PPL

  1. Doručení na adresu zákazníka: 119 Kč 

 

V případě doručení na adresu zákazníka obdržíte nejprve e-mail od společnosti PPL, s potvrzením, že jsme balíček dopravci předali. Předpokládaný čas doručení Vám bude společností PPL zaslán ráno, v den rozvozu SMSkou. Pokud Vám zvolený čas nebude vyhovovat, lze telefonicky kurýra kontaktovat a čas doručení změnit. V případě, že řidič nezastihne příjemce na uvedené adrese, bude mu zásilka uložena na nejbližším výdejním místě.